bonus

Jag kom precis på en underbar bonus som gravid.... Jag har haft turen att slippa mensen helt och hållet hittills ;)
WoW bara det är ju lycka i sig.

Tänker tillbaka på hur ont jag har haft och hur mycket det krånglat mellan alla ivf... mellanblödningar och skit.
Och nu alltså ingenting ! Med tanke på att det krånglade så mot slutet så trodde jag absolut att jag OM jag nån gång skulle bli gravid så skulle jag säkert vara en av dom som har "mens" varje månad i alla fall och blödningar då och då... Men jag känner mig väldigt lyckligt lottad att det inte blev så.

Inte en enda droppe sen sista "spraymensen" i november och jag är så tacksam för det !
Men visst kollar jag ändå av gammal vana efter alla toalett besök, inte av rädsla utan mer av just gammal vana.

En dag snöt jag mig och fick se lite blod på pappret... då knöt det sig i magen vill jag lova tills jag kom på att jag faktiskt bara snytit mig. Men blod på papper kommer alltid få det att knyta sig rejält i min mage. Huua! :(

Ser fram emot att vara mensfri i många månader till ;)

Kommentarer
Postat av: Candra

Att kolla på pappret kommer att hänga med hela tiden, jag gjorde det och gör det fortfarande. Blev helt paff när det faktiskt var blod i vecka 35 (visade sig vara slemproppen)och efter det så har jag fortsatt att kolla varje gång. Många gånger blir det under dagen då monstret ligger och trycker på blåsan hela tiden.

Att sedan inte ha mens är helt underbart, hade oxå väldigt ont och gick på voltarentabletter under blödningsperioderna.



Kram

2011-02-16 @ 07:24:48
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0