jobbig dag

Herre Gud vad trött jag är idag !

Testade att jobba dag idag igen och jag märker nu att det går banne mig inte.
Fy fan, ni stackare som kanske har 2-3 barn hemma är gravid och jobbar heltid. Jag skulle aldrig fixa det. Fast det är klart man har väl inget val när man väl är i den sitsen.

Återigen blev jag så svimfärdig så jag fick gömma mig på toalett golvet en stund. Och sen mot slutet av dagen blev det en första spya på jobbet :(
Som tur va va jag redan påväg till toaletten när jag började hulka så jag hann in.
Men jag va inte illamående idag.

Blev väldigt skraj när jag hulkat klart och tittade upp i spegeln, ögonen helt rödgråtna och näsblod !
Har aldrig blött näsblod förut så lite rädd blev jag faktiskt. Men när jag "snöt" mig va det inte så mycket ändå.

ni får ursäkta äckliga detaljer.

När jag sen va påväg hem märker jag att ryggen värker massor oxå... nere i ryggslutet. Aj, funderade på vad det kunde vara, men är det inte lite tidigt för typ foglossning eller nåt liknande ??

Så nu sitter jag här hemma i nån halvkoma med en trötthet som skulle kunna döda.
Har sovit en stund sen jag kom hem men jag tror bara jag blev ännu tröttare av det. Nu ska jag samla kraft för att kunna gå till affären och köpa mat. Ska bli helt underbart att få gå och lägga sig sen igen.

Bara tanken på helg gör mig sååå glad !!

Kommentarer
Postat av: Mona

Har följt din blogg ett tag nu, är jätte glad för eran skull!Satte tillbaka 2 ägg igår så nu väntar jag... En liten fråga, hur många celler hade dina ägg när dom sattes in? Kram

2011-02-24 @ 22:18:07
Postat av: Maria

Det vore kul om du kunde fortsätta lista dina symptom vecka för vecka. Lycka till!

2011-02-27 @ 11:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0