uppdatering

efter tusen telefonköer och samtal senare så har jag nu äntligen bokat en tid ! ;)

Redan imorgon på kvällstid fanns det en tid på "Mama Mia" kommer kosta dryga 500-lappen men det är det helt klart värt.
Tyvärr drogs min glädje ner lite då det blev surt och tråkigt på jobbet när jag nu måste vara ledig imorgon.
Finns ingen som kunde hoppa in för mig.
Jag försökte faktiskt få en annan tid men det fanns ingen bättre, utan då är det nästa vecka som gäller och det orkar jag inte vänta nu när jag är så nära.

Så nu känner jag att JAG bestämmer... nu vill jag ta ledigt och göra detta, så dom får faktiskt bli hur sura som hellst på jobbet. Tänker inte få dåligt samvete över detta oxå.

Tänker slå av mig irritationen från jobbet och fokusera på att vi ska få se vår plutt imorgon ;) !!!!!


Kommentarer
Postat av: Längtan

Strunta till dina arbetskamrater. Tänk på dig själv. Det är det absolut viktigaste just nu!



Jag tror att allt ser bra ut i morgon.

2011-02-07 @ 14:03:36
URL: http://langtantillbarn.blogspot.com
Postat av: Lisa

Tycker också du ska strunta i om de blir sura.



Vad roligt att ni ska få se eran lill* imorgon!!! Vad kul och spännande.



Lycka till!

2011-02-07 @ 14:31:33
Postat av: mamma-wannabe

ÅK!

Jobbet löser sig.



Förstår din oro - jag är i samma "ingen-mans-land" känns det som. Men vi ska få se på VUL på måndag nästa vecka - så jag har nedräkning nu.



Kram

2011-02-07 @ 14:50:06
URL: http://familjecirkus.blogg.se/
Postat av: m

Tänk va mycket dom tjänar på alla ul folk gör pga oro.Gör det inte för ofta,det är.inte alls bra för fostret.

2011-02-07 @ 16:02:22
Postat av: Jessi

Bra att du åker och kollar! Och skit i jobbet, dom kan bli sura... du kommer ju med stor sannolikhet vara borta ett par gånger till eller hur?! :)

2011-02-07 @ 16:47:21
Postat av: Candra

Ja bara åk, det är underbart att få se pyret och BM besöken är inge roliga i början. Jag blev jätte besviken för jag trodde att det skulle vara mer spännande än vad dem var, det blir roligare sen som första gången man fick höra hjärtljuden......jag storlipade! :-)



Ha det mysigt på Mama Mia ni, det förtjänar ni. Oron du känner är helt normal och jag hoppas att den stillas efter ert besök.



Kram

2011-02-07 @ 17:14:54
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: MDB

Vad härligt att du fått boka en tid, och att ni får se pyret redan imorgon!



Och jag säger som de andra, strunta i om arbetskamraterna blir sura!

2011-02-07 @ 20:17:36
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0