This is the Year !!!

Jag säger som många av er andra... 2010 har varit ett fruktansvärt år, men OJ vad det tog sig på slutet ! ;)
Och då menar jag verkligen på SLUTET... bara några fattiga dagar innan nyår som vi fick vårt efterlängtade plus.

Förra nyåret va jag övertygad om att 2010 skulle bli det bästa året i livet, året som vi skulle lyckas... men det va bara sorg och väntan och mot slutet så började jag faktiskt ge upp.

Men här står vi nu och det verkar faktiskt som om 2011 kommer bli det där året som vi drömt om så länge :)
Jag kan inte förstå att det är sant!

nyårsafton började lite sisådär dock... när jag gick på toaletten tyckte jag att jag skymtade rosa på pappret och mitt hjärta stannade helt och hållet. Fick panik på en gång och kände mig som en riktig idiot som tagit ut nån glädje i förskott.

Såg inget mer rosa den dagen så jag lugnade mig, va tvungen att ta ett till graviditetstest för att lugna mina nerver och se så jag inte drömt alltihop. Ett starkt plus kom fram på direkten så jag kunde känna mig lugn resten av kvällen och fira nyår i hopp om en bebis ;) 
I morses tyckte jag skymta lite rosa igen ? Men vi pratar inte ens en enda droppe så jag är ändå inte så orolig..
Imorgon är vi ju äntligen framme vid den riktiga testdagen och det är ju mitt första riktiga mål ;)
Ska bli så skönt att i alla fall bocka av ett mål !

Nästa mål för mig är om en vecka när jag ska sluta med progesteronet.... det kommer bli lite nervöst ! Hoppas så att min kropp klarar av att fixa det här själv sen !

E kan fortfarande inte fatta att vi är gravida.... Jag längtar något enormt till den där ultraljuds tiden så vi kanske kan förstå det här på riktigt!
Att någon verkligen säger att det är sant och att vi förhoppningsvis ser något med egna ögon!

Åhhhhh Vad jag längtar !!!!




Kommentarer
Postat av: nathalie

hej ! Grattis till plusset. har läst din blogg ett tag och idag ville jag kommentera. många kvinnor blöder lite under hela graviditeten, det är normalt. var inte orolig ! Njut ! kram

2011-01-01 @ 17:36:21
Postat av: MDB

Förstår att ni haft ett härligt nyår med plusset i tankarna. Visst kan det väl komma lite rosa med progesteronet för övrigt, jag hade crinonegel men vet att jag såg lite rosa de där sista dagarna men att sköterskorna sagt att det kunde vara så. Som du var jag också jättenervig för att sluta och låta kroppen ta vid själv, men det gick ju bra och kommer att göra det för dig med. Kram!

2011-01-01 @ 19:09:19
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: J

Ett STORT GRATTIS till er!! :-)

2011-01-01 @ 23:46:32
URL: http://lillamini-ivf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0