vecka 6 ?

om jag fattat/ räknat rätt så har jag gjort färdigt vecka 5 och går nu in i vecka 6 ;)
WoW! så häftigt !

2 veckor kvar till ultraljudet och det borde man väl stå ut med !

Blev livrädd förut när jag nös ! Jag kände redan innan att jag låg konstigt och måste spänt magen på nåt underligt sätt. Det gjorde SÅ ont ! Jag skrek rätt ut efter nysningen och det gjorde bra ont i nån minut efteråt.
Hoppas jag inte han göra nån skada !

Imorgon är det sista dagen jag tar progesteronet 3 gånger om dagen. efter det är det 2 gånger i 2 dagar, sen 1 gång i 2 dagar.
Känns ju bra att trappa ner i alla fall än att bara sluta tvärt !

Åhh jag längtar så efter en mage ;) !!!
Jag har alltid önskat att få gå gravid över sommaren och nu är jag så nära jag kan komma min dröm !
WoW, tänk att få gå och bada med mage..... så avundjuk jag va förra sommaren då plötsligt alla va gravida på badstranden !! Åh och nu är det alltså äntligen min tur !

SÅ LYCKLIG !!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej!

Det där känner jag igen från mina graviditeter. Det hände flera ggr när jag nös att jag fick jätteont i magen. Blev tillslut rädd för att nysa. Tycker inte att du ska vara orolig över det.



Lycka till med graviditeten.

Kram Viktoria

2011-01-04 @ 12:57:03
Postat av: Lisa

Hej!



Du skrev häromdagen om avsaknad av symtom. För mig är dom där smärtorna du beskriver klockrena grav. symtom. Precis som Viktoria så har jag också sådär när jag varit tidigt gravid. Så oroa dig inte för det, bebis (eller bebisarna, med dom där starka testen vet man aldrig... ;-)) ligger väl skyddade och skadas absolut inte, så nys på du!



Kram kram

2011-01-04 @ 13:29:25
URL: http://turbolina-twin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0