känner mig löjlig

Idag önskar jag att jag hade haft ännu fler graviditetstest här hemma !
Att det ska vara så svårt att fatta...

Jag slåss med tankar om att allt är en dröm varenda dag, jag trodde verkligen inte att jag skulle vara såhär löjlig.
Men jag tycker det är så jäkla konstigt att inte känna ett endaste dugg !
Jag trodde verkligen att man skulle känna någonting i kroppen.?

Jag vägrar att ha gått i flera veckor och trott mig vara gravid för att mötas av ett ultraljud utan hjärtslag !
Faktiskt riktigt läskigt att känna såhär. Känns ju som om man fortfarande ruvar !

Jag vill bara ha det svart på vitt !
Nästan så jag funderar på att gå till vårdcentralen och ta blodprov bara för att åtminstone lugna mig lite !
Fast det hinner jag inte, börjar jobba på måndag. Kanske är bra så man får nåt annat att tänka på !

13 dagar kvar !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kände inte någonting alls de första veckorna... Först i vecka 13 började jag må illa och kräkas... innan dess INGENTING! Så försök (men förstår att det inte är lätt) att inte stressa upp dig och leta symtom! Allt är som det ska, ska du se...!

Kram

2011-01-06 @ 23:04:09
Postat av: Louise

Hej ! Ja kände inte nåt i början, var precis lik dej,... Såklart att du har en liten bebis i magen och du kommer få se ett hjärta picka, en helt underbar känsla! Så slappna av å njuuuuuut! Kram

2011-01-06 @ 23:07:05
URL: http://ivfmare.blogg.se/
Postat av: MDB

Är inte alls konstigt, jag var ofta tvungen att nypa mig i armen och fråga mig själv om det verkligen hade funkat och att jag inte bara hade drömt alltihop. Kändes så overkligt. Men det är klart att det är sant, och det är klart att det ska gå bra på vul:et. Kram!

2011-01-07 @ 10:52:41
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Candra

Tyvärr är det så, kände ingenting jag heller utan kände mig bara tjock fram till UL. Nu får du göra det tidigare än vad jag gjorde men det är nog samma känsla, känslan av att man inbillar sig eller drömmer.



Det kommer nog inte bli verkligt förrän bebisen ligger på magen och tittar en rakt i ögonen :-)

2011-01-07 @ 11:24:08
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: Lilla Jag!

Vet inte hur många tester jag gjorde förra gången... Går på ett litet apotek där de kände igen mig efter alla mediciner jag hade beställt, de skrattade åt mig och sa att har det visat plus så är det så :)

Kram!

2011-01-07 @ 21:28:24
URL: http://hurskadetgo.blogspot.com/
Postat av: Louise

Hej på dej igen!



Hoppas allt är bra och att du kunnat lugna ner dej;)

I år var det erat år, härligt!



Kram

2011-01-08 @ 12:09:22
URL: http://ivfmare.blogg.se/
Postat av: Carin

Hej, ville bara säga stort grattis! Jag har följt din blogg till och från länge och kännt igen mig så mycket i det du skriver. Jag har idag en liten dotter på 3 månader efter ivf på sahlgrenska. Den första tiden som gravid innebar MASSA oro tyvärr! Försök att njuta lite också.. Det hade jag svårt att göra. Första ul var fantastiskt! Så glad för din skull fast jag inte känner dig. kram

2011-01-09 @ 12:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0