växlande

Tänkte börjat dagen med ett oroligt inlägg förut om hur jag verkligen inte hade ett enda symptom kvar.
googlade runt trots att jag sagt till mig själv att jag inte får, för allt man får upp är bara elände om avstannade graviditeter.

Fan oxå, sen tänkte jag att jag skulle rycka upp mig och ta en dusch. I duschen kände jag mig plötsligt konstig, sådär går inte förklara vad som är fel konstig.
Började känna mig svag lixom och fick sätta mig ner på golvet i duschen, sen ville jag bli klar nångång och reste mig upp för att duscha klart. Men jag hann inte riktigt så långt innan jag kände mig riktigt svimfärdig och det nästan svartnade för ögonen. Fort ut tänkte jag bara och satte mig på golvet.
Usch det va änna lite läskigt, inte läge att svimma i duschen ensam hemma lixom.

Strax efteråt kände jag mig ännu konstigare och sprang och spydde. Andra spyan alltså.
Känner mig lugnare i symptom väg men just nu sitter jag alldeles slut i soffan, döds trött och lika tom i magen som när jag började dagen ! Phu !

Har en riktigt svag känsla i hela kroppen och vill hellst bara gå och lägga mig igen !
Känner mig änna sjuk !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har bevis på att du är gravid och om graviditeten skulle avslutas så skulle du så småningom märka det, så sluta att leta efter symptom. Du verkar bara må dåligt av det. Något som man inte tror innan man blir gravid är att man kan gå en hel graviditet med stor mage och ändå "glömma bort" eller inte märka att man är gravid emellanåt.

2011-01-26 @ 14:46:45
Postat av: Längtan

Att lägga en spya är bevis nog på graviditet ;-)



Kram

2011-01-26 @ 17:38:31
URL: http://langtantillbarn.blogspot.com
Postat av: MDB

Jag googlade också alldeles för mycket i början, det skapade bara oro för även om det finns tusen historier där det gått bra så är det så lätt att haka upp sig bara man ser en graviditet som skitit sig. Försök att låta bli om du kan.



Kram!

2011-01-26 @ 18:29:43
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Anna

Usch vad otäckt! Förstår om du blev alldeles skakig. Varje graviditet är individuell så försök att inte jämföra med andra. Jag vet att det är jättesvårt, men försök. :-) Hoppas du känner dig bättre snart!

Kram

2011-01-26 @ 19:42:41
URL: http://narettplusettblirtre.blogspot.com/
Postat av: Maria

Hej!



Precis sådär var jag första månaderna av graviditeten när jag duschade. Blev yr väldigt lätt.



Grattis förresten! Förljer din blogg men har nog aldrig kommenterat något förut. Är så glad för er skull trots att jag inte känner dig! :-)

2011-01-27 @ 08:22:50
Postat av: Emma

Hej vad kul att ni lyckats med er ivf, själv svimmade jag på ett fullsatt pendeltåg, förstod ingenting när jag vaknade till liv vid nästa station. Hursomhelst på aktuen kollade de allting och det var för lågt blodsocker så ett tips är att alltid ha med dig vatten o ex riskakor, frukt, russin såm du kan ta om du börjar känna dig knäsvag, yr eller illamående. Lycka till i fortsättningen

2011-01-27 @ 14:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0