Magbild

får ju bjuda på nån bild emellanåt.
så här kommer vecka 32..



Lillskruttens hem i 2 månader till :)

För det är faktiskt vad som är kvar- 2 månader ! Shit, det låter både jätte kort och jätte långt !
Jag har varit duktig och tvättat i alla fall, 8 maskiner blev det med skruttens kläder !
( vissa maskiner dock med endast ett enda plagg i, ville ju inte riskera att förstöra skruttens kläder innan dom har hunnit provas första gången )

Det känns helt underbart att det är gjort och det va riktigt roligt !
Så nu kan jag packa ner dom inför flytten och sen kan jag äntligen boa in mig när det blir dax att lägga in de små plaggen i barn garderoben.
Allt som är förberett känns guld just nu !

Men det är mycket kvar på "fixar" listan... har inte ens gjort nån lista i och för sig men i mitt huvud finns den... och den är lång !
får nog skriva ner lite på papper snart så vi kan börja checka av !

vet att jag måste köpa plastad frotte´ innan det blir dax att bädda spjälsängen,
barnrummet ska målas... igen :) men det känns avlägset eftersom vi inte flyttat in än... färgen är inhandlad dock så att det ska gå så snabbt och lätt som möjligt.

nä... orkar nog inte börja på nån lista nu... då blir jag sittande här hela dagen.


Idag har jag en hängande trötthet över mig, tog över en timma att få i mig frukost... satt och slöade framför datorn samtidigt och är allmänt seg.
Dagens mål blir nog ta sig till barnmorskan kl 2 och sen hem igen, sen får det vara bra för idag.

känns som om det går i vågor... ca 2 dagar med energi och lust att grejja, sen kommer 2 dagar där jag bara är Trött och åter Trött !


Kommentarer
Postat av: När ett plus ett blir tre

Jättefin mage du har! Känner igen det där med lista på saker som måste fixas, har inte heller något nedskrivet men i mitt huvud snurrar det runt. :-) Å vad kul att få tvätta de små kläderna. Det måste jag också ta tag i snart.

Kram

2011-07-07 @ 13:16:44
URL: http://narettplusettblirtre.blogspot.com/
Postat av: Tea

Fin mage!

2011-07-07 @ 16:11:11
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Anonym

vilken super mage sån man drömmer om perfekt :-)

2011-07-09 @ 10:56:18
Postat av: Ninna

Ljuvlig mage! Helt perfekt! Grattis :-)



Kram

2011-07-09 @ 23:51:16
URL: http://www.villblimammanu.blogspot.com
Postat av: ahns

Tänk när du trodde att du "aldrig" skulle få någon mage och nu har du verkligen fått en riktigt fin härlig en! Njut!



Kramar!

2011-07-10 @ 14:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0