Midsommar

Imorgon är det midsommar då, första nyktra för mig på många mååånga år.
Det gör mig absolut ingenting. Detta är såååå värt det.

konstigt för jag har inte nåt sug efter att dricka nånting alls... har inte ens varit sugen på typ en kall cider eller ett glas vin i solen eller nåt.
Har varit med på några få förfester sen jag blev gravid och då har dom andra tyckt synd om mig som inte kunde vara med och dricka nåt.... Men själv tycker jag ingenting, hade gärna avstått alkohol för resten av livet som jag känner just nu !

Hoppas på att jag orkar med hela dagen imorgon bara... jag vill inte vara tråkmånsen som går hem och lägger mig vid 10 tiden.
känner på mig att det blir en låång dag, men förhoppningsvis trevlig ! :)

annars så är jag fortsatt jättetrött... det suget jag hade nyss för att grejja med allt möjligt försvann lika fort.
eller ja, viljan att göra saker finns där men inte orken.

så just nu har jag väldigt många påbörjade projekt... halvfärdiga som bara blivit stående. antar att det bara är att gilla läget !

usch, det tar emot att behöva packa ner lillskruttens saker igen.... så jag väntar nog med det tills sist. får väl packa det mesta i spjälsängen bara och bära hela den... orkar inte skruva isär allt vi redan gjort i ordning.

Jag är på väldigt släng humör.... försöker att slänga så mycket som möjligt av skit som vi samlat på oss, och sälja av massa sånt som bara står - nytt hus, nya grejjer :)

Idag va det dax för en gammal goding igen förresten - Spyan.... kommer och hälsar på sådär en gång varannan vecka ungefär. Den kommer jag INTE sakna !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0