bläää

Fy fan vilken dag, är så trött så ögonen går i kors !

Nästan 3 veckor sen jag spydde senast och idag va det alltså dax igen :(
Kräktes på jobbet och inte nog med det... på golvet, Fyyy Fan !

Jag hann inte springa fram till handfatet, som tur är så va jag helt ensam så ingen såg mina äckliga galenskaper. Hade någon sett mig tror jag aldrig jag hade velat gått tillbaka.

Skrubbade det där stackars golvet flera gånger men kände mig ändå som världens snuskfia efteråt.
Även om jag faktiskt såg lite humorn i det hela efteråt.... det är ju faktiskt lillskrutten som jävlas med mig där innifrån ;)

Phu, det tog alla mina krafter och jag ser inte fram emot att jobba imorgon. Ska jobba dagtid och det har ju inte gått så bra de andra gångerna jag testat. Så nu är det bara överleva morgondagen som gäller.
Längtar efter helgen nåt så fruktansvärt ! Jag som tyckte att min energi började komma tillbaka, men det satans jobbet tar ju all energi. Vill bara vara ledig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet vad du menar. Jag kräktes i nästan fyra månader i alla hörn och konstellationer. Har varit livrädd för det tidigare i livet, men nu är jag så van vid det att jag bara gör det utan att tänka. Min grej blev att jag blev superillamående när jag kom utomhus och andades kall luft. I princip alla parkeringsplatser till affärer och shoppingcentra har därför fått sej en dos.

Är nu i 25:e veckan med ett litet ivf knott och mår absolut bättre.

Ha det så bra!

2011-03-15 @ 23:59:54
Postat av: Kenai

Vad jobbar du med?

2011-03-16 @ 10:00:32
Postat av: Nina

får man fråga vad du jobbar med?:)

2011-03-18 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0