Ny vecka

Måndag, ny vecka och det betyder 16+0 för mig !

Då tar vi tag i vecka 17 då och inväntar ultraljudet nästa onsdag - Tjohooo !
Sakta, sakta går det frammåt ;)

Har mått underbart hela helgen, har till och med haft lite extra energi, så det har städats, tvättats, diskats, målat färdigt i bebis rummet och även tapetseringen blev klar ;)

känns grymt bra. Mycket kvar att göra därinne dock innan det börjar bli färdigt. Men vi har ju inte direkt bråttom.
kommer kännas magiskt sen när vi får montera ihop spjälsängen och grejja.

Tänkte bjuda på lite bilder på vad jag har inhandlat än så länge ;)



hur sööta byxor som hellst !



Jag älskar grönt och jag älskar mjuk mysig velour ;)




Och ett par Lundmyr byxor måste man ju bara ha !!

Åh om bara några veckor börjar den spännande delen då någonting äntligen händer ! Ser fram emot att känna någonting innifrån magen. Hoppas på nåt litet fladder innom de närmsta veckorna ;)

Min mamma kände mig första gången i vecka 20.... och min syster kände av sin pärla i vecka 19,,,, så snart så ;)


Kommentarer
Postat av: MDB

Vad härligt att köpa lite kläder!



Hoppas att du känner av den lilla snart!

2011-03-21 @ 12:45:52
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Lillamini-ivf

Men, så söta plagg :-)



*insåg att jag tänkte fel ang ditt rul, sorry ;)*

2011-03-21 @ 18:24:28
URL: http://lillamini-ivf.blogspot.com
Postat av: Linda

Lite nyfiken på er blivande barnkammare. Hur har ni tänkt möblera? Vi kommer att ha spjälsängen i vårt sovrum, så vad ska man fylla barnkammaren med tro? Sedan undrar jag, du skrev att ni målat, vilken typ av färg använde ni? Är det säkert med vattenbaserat eller ska man ha en annan? Hoppas få lite tips och råd från dig!

2011-03-22 @ 10:23:39
Postat av: Tea

Vilka söta kläder!

2011-03-22 @ 17:49:44
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0