skötbord

Tjohoo, har sucktat efter ett speciellt skötbord att ha inne i barnrummet, och sett ett par av dom på blocket. Tyvärr alldeles för dyra eller fanns för långt bort.
Men igår kväll vid 22 såg jag återigen "MITT" skötbord denna gången för ett bra pris och det bästa av allt, det såldes i MIN stad ;)

det hade lagts in bara nån timma tidigare så jag hoppades ju såklart att bli först !! och det blev jag !!
( alla vet ju att ringer man inte först på blocket så har man ingen chans )

Åh så glad jag blev nu, det ska hämtas idag senare och sen har jag storslagna planer på att måla det vitt !
såg även nyss att det är bort taget från blocket vilket måste betyda att det verkligen ÄR mitt !

Detta va inte heller något jag hade tänkt köpa såhär tidigt men ser man bra klipp så kan man ju inte låta bli ;)
tror det kommer bli grymt bra därinne...

Hoppas att dagen flyter på såhär glatt och går fort... så vi äntligen kan närma oss morgondagen ;)

* Nervös *

Kommentarer
Postat av: Sophie K

Hur gör ni med vatten om ni har skötbordet barnrummet? De bajsar ju hela tiden som nyfödda!

2011-03-29 @ 13:03:58
Postat av: candra

Jag håller med, vi slog till nästan varje gång vi hittade nåt till ett bra pris. Det är skönt att köpa in allt innan för mammapenningen blir ingen rik på, ett tips är att köpa in tvättservetter. Vi använder det hela tiden och köpte även billigt på apoteken när dem bytte ut sortimentet till Sina egna märken, blöjhinken som vi fick i välkomstpaketet har vi aldrig använt. Den var helt onödig och istället köpte vi billiga påsar som vi slänger blöjor och servetter i......mycket bättre och förmodligen billigare än refillen till blöjhinken. Hoppas att ni får en bra bild på ert pyre, kram

2011-03-29 @ 20:32:10
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com
Postat av: ettvanligtliv

Vad roligt! Det var meningen att ni skulle få ha just det skötbordet :)

2011-03-30 @ 10:20:39
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0