vecka 15

Det blev en riten hutt med hostmedicin igår och även ett sprut av otrivin comp i den värsta näsborren.
Och det räddade min natt. Åh Åntligen fick jag sovit mer än på många dagar ! Helt underbart.

Testade innan att göra eget koksalt och droppa ner i näsan men det fungerade inte ett skit för mig.

Känner mig helt mör i både kroppen och huvudet idag, trots att det ändå är bättre än igår. Har bestämt mig för att ändå jobba idag. Så vi får se hur det går.

Idag går vi in i vecka 15 (14+0) och jag har nog hittils inte känt mig mig så ogravid som jag gör just nu.
Förra veckan va ju helt symptomfri och denna börjar på samma sätt förutom monster förkylningen då som tar all min kraft. Usch känns alldeles tomt därinne och nu börjar jag verkligen vilja se plutten igen.

känns som en overklig dröm att vi ens fått se lillen röra på sig därinne, jag vill igen !!! och det är fortfarande jättelångt kvar till ultraljudet.
Vill så gärna känna mig gravid nu ! Tycker jag har längtat länge nog nu, så magen får faktiskt se till att visa sig snart !

Nä nu är det dax att börja förbereda sig för jobbet - phu !! Mer vila hade inte suttit fel idag !


Kommentarer
Postat av: Monica

Tror att det finns koksaltspray att köpa på apoteket! Köp annars nässpray för barn det brukar funka lika bra men är ju svagare!

2011-03-07 @ 12:51:34
Postat av: Therese

Följer din blogg lite i smyg, hittade hit när jag googlade lite på Ludmila.

Jag är i v.15+2 nu, så typ en vecka före dig.

Vi förlorade första barnet och lillebror föddes på tok för tidigt (men har mått bra hela tiden) så nu hoppas jag på tredje gången gillt ;)

Känner precis som du med dessa spökveckor, ska faktiskt göra ett extra ul hos Ludmila på torsdag.



Lycka till med allt nu :-)

2011-03-07 @ 12:59:20
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0