Underbart

Åhhh Bebis har haft riktig spark och alien fest idag ;)
Många kickar har jag fått njuta av, och roliga rörelser som man ser från utsidan - REN LYCKA !
Ett tag låg den på bara ena sidan, vilket såg ut som en stor apelsin som rörde sig därinne ;)

Sen kickade sötisen mig rätt i naveln flera gånger, jag dog nästan av skratt då det såg ut som om naveln skulle ploppa ut Hahaha ! En riktigt underlig känsla att nån sparkar på insidan av din navel hehehe

Det är en sån enorm känsla att känna den röra sig därinne, och jag är så lycklig att jag får uppleva det. Önskar alla ni andra som kämpar oxå får uppleva det nån gång !!

Åh jag är så nyfiken på om det är en flicka eller pojke ??? Min känsla är att det är en flicka men jag har ju inget som talar för det.
Ska bli så roligt att få se vem som kommer ut, blir ju mer verkligt att det faktiskt finns någon där inne ju mer man känner.
Idag va det dom starkaste rörelserna/sparkarna jag kännt hittils och det va så MYSIGT !!

Man vill ju bara ha mer, mer, meeer !! ;)

Känner mig Lyckligare än jag någonsin gjort förut !


Kommentarer
Postat av: mamma-wannabe

Åh va mysigt, nu är jag allt lite avis på dig ;)

Mannen har inte känt några sparkar ännu och att se något på utsidan - näe det lär inte hända ännu på ett tag...



Ha en bra dag! Festligt att vi ska åka och handla samtidigt, ska bli kul att se vad vi får tag i?

2011-05-09 @ 10:51:13
URL: http://familjecirkus.blogg.se/
Postat av: Nenne

härligt!

kram

2011-05-09 @ 21:13:12
URL: http://ivfresan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0