dopfix

Tack snälla Hanna för badblöjorna :)
kommer komma väl till pass nu när vi funderar på att börja på babysim.

Har svårt att bestämma mig. Det va ju så supermysigt att bada med min lilla skrutta men shit va dyrt det är med babysim.
1500 kr tar dom på vårt badhus och det känns som en enorm summa.
Har hittat ett annat badhus med babysim lite längre bort där dom tar 700 kr för 8 gånger, jag ska kolla upp lite mer om det.


På schemat just nu är det Dop som gäller, herregud va mycket som ska fixas.
Det är om 2 veckor och det är hög tid att börja planera.

Just nu pysslar jag med hennes dopklänning.
Det är min gamla dopklänning som legat nerpackad i många många år :)

Den hade gulnat med tiden men min mamma har fixat och tvättat så nu är den kritvit igen :)
Så nu ska jag piffa till den med nya fina band, så det kan bli en fin tradition - kanske hennes barn döps i den en vacker dag !


Kommentarer
Postat av: Sara

jag tycker också att babysim är dyrt. Vi fick det i doppresent av C:s farmor och farfar och jag är så glad för att vi gick på det. Nu har vi ett vattendjur som bara älskar allt med vatten. Om ni har möjlighet tycker jag absolut att ni ska gå.



Våran tjej döptes också i min gamla dopklänning så jag hoppas också att det ska bli en tradition som går vidare.

2011-11-21 @ 12:21:44
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Tea

Babysim är verkligen dyrt! Vi går nu åtta gånger innan jul (1015kr) men kommer nog inte fortsätta till våren. På vanliga badhuset har de dropp-in-Babysim som kostar 50 kr så vi tänkte gå på då och då till våren istället.

2011-11-21 @ 13:45:09
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0