premiär

Tack så mycket. :)

Jag älskar verkligen att vara i lillans rum, speciellt eftersom det är enda rummet som hittils är renoverat. Det känns mest hemma eftersom det är "vårt"

Texten har jag special beställt så jag fick den jag ville ha, tyvärr kommer jag inte ihåg vilken sida jag beställde ifrån men jag googlade runt på väggord och hittade en där man kunde välja att skriva egna :)

och pernilla angående byrån så är det en gammal ful furu byrå som jag målat om :)



Tycker dom vita möblerna gör sig grymt bra i hennes rum till den gröna färgen !

Igår tog vi premiär badet på badhuset förresten !!
Åhhh min lilla docka va så duktig och snäll. Inget va besvärligt eller gnälligt.
Hon älskade att bada även i bassäng, tror jag det eftersom vattnet va härliga 34 grader.
Vi lyckades fixa en badblöja i storlek XS och självklart hade hon sin söta lundmyr baddräkt över :)
som naturligtvis va för stor, men den hinner hon nog växa i.

Skruttan va inte i så länge eftersom det va första gången, 10 minuter max en kvart sen slocknade hon så gott i babyliften efteråt.



Jag har fortfarande kvar både en baddräkt och ett par badbyxor kvar i storlek 50 ifall nån vill köpa.
Dom är ganska stora i storleken så jag skulle nog säga att de är 56 ( 0-3 månader står det i )


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej på dig!



Hamnade av en slump på din blogg och vältrade mig i dina blogginlägg på ruvardag 6 som jag själv är på idag. Känner ingenting och det gjorde inte du heller på ruvardag 6, och ändå plussade du. Grattis till er fina flicka! Jag är inne på 12:e ivf-försöket, två embryon med toppkvalitet är återförda och detta är vårt sista försök. Har sagt "sista försöket" flera ggr innan men nu börjar åldern sätta stopp tyvärr.

Har nyss kastat ut alla sprutor, flaskor och broschyrer etc från kylen och skrattade gott åt din bild. Kände SÅ igen mig. Har en son på 5 år som kom till på 2:a försöket.

Håll tummarna för mig är du snäll :o)



Mvh

Madeleine

2011-11-15 @ 16:49:14
Postat av: Rebecca

Fint!

2011-11-15 @ 20:14:36
URL: http://johawes.blogspot.com
Postat av: Ofrivilligt barnlösa

Hej!

Vart har ni köpt skötbordsmöbeln? Den gillade jag skarp, att det både finns förvaring och bra utrymme för skötbordet.

Jätte fint bebisrum, där har ni tänkt till.

Kram

2011-11-20 @ 10:20:31
URL: http://ofrivilligtbarnlos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0